Tuesday, March 15, 2011

"Favorit dag i ugen!"

Da jeg var barn, jeg virkelig ikke bekymre sig om, hvad der er aktuelle dato i kalenderen. Jeg vil altid og venter til min fødselsdag og jul til at komme på grund af så meget gaver, jeg modtager. Men nu da jeg er vokset op, jeg indså, at weekenden giver en glæde for mig og min familie fordi det er den tid, hvor vi kan få en familie bonding bortset fra ferie. Vi bruger ofte vores weekender eller andet sted derude. Det kan være en udvej, hotel eller endog i indkøbscentre. Før weekenden kommer, vi holder om planlægning hvad de skal gøre på lør Det kan være en outting, shopping, Malling eller bare blive hjemme ... se film sammen med delicous mad, der serveres. Så på søndag, er mig og min familie deltager i massen sammen. Vi ønsker ikke at gå glip af besøger Gud for hans ord og forkyndelsen af ​​præsten for det kan spare vores sjæl.

No comments: